Notice: Undefined property: JConfig::$error_reporting in /home/admin/web/conversietrainer.nl/public_html/includes/framework.php on line 45

Notice: Undefined property: JConfig::$error_reporting in /home/admin/web/conversietrainer.nl/public_html/includes/framework.php on line 72
Wat moet er allemaal op je website?

Verhoog de conversie van je website.

Wat moet er allemaal op je website?


Ondernemers vinden het vaak moeilijk om hun bedrijf online te presenteren via de website. Ik zie veel websites met middelmatige content. Terwijl bezoekers dolgraag een website willen bezoeken die te gekke content bevat. Maar wat is te gekke content?

Even tussendoor.

Meestal is het bepalen van de content op je website niet het sterkste punt van je webbouwer. Bij het maken van een website zijn soms wel 3 partijen betrokken.

Een vormgever die een strakke site ontwerpt, een webbouwer die dat daadwerkelijk bouwt, en een contentspecialist die bedenkt wat er allemaal op de website moet komen.

Maar terug naar waar deze blog over gaat. Wat moet er nou allemaal op je website? Het antwoord zal je verbazen. Je denkt waarschijnlijk dat je op jouw website vooral gaat vertellen over je bedrijf. Maar een goede website gaat helemaal niet alleen maar over jouw.

Een goede website gaat vooral over je klant. Laat me het je uitleggen. Jouw klant heeft een probleem. Hij is opzoek naar een oplossing voor het probleem. Daarom bezoekt hij jouw website. Hij is niet op jouw website om te zien hoe goed jouw bedrijf wel niet is.

Op je website vertel je daarom vooral hoe jij het probleem van jouw klant kan oplossen. En dat is iets wat je heel goed moet begrijpen.

Het is de sleutel om jouw website succesvol te maken. Ik zal je vertellen hoe je dat kunt doen. Verkoop je producten? Dan lossen die producten een probleem op, toch? Verkoop je ledverlichting? Dan los je het probleem op dat je klanten te veel stroom verbruiken met oude verlichting. Of misschien help je ze door een fellere lamp te leveren, zodat ze lekkerder kunnen werken.

Verkoop je brood? Dan los je het probleem op dat mensen honger hebben. Of misschien is jouw brood gezonder. En gaan ze dus gezonder leven. Misschien kunnen ze lichaamsgewicht verliezen.

Jouw productomschrijving gaan dus vooral over deze problemen. En hoe jouw producten deze problemen gaan oplossen.

Laat via reviewslezen hoe tevreden jouw klanten zijn over jouw bedrijf

Alle bezoekers willen graag weten of jij wel betrouwbaar bent.

En dat kun je ze laten zien door het delen van beoordelingen over jou bedrijf.

Die beoordelingen vraag je dan aan je bestaande klanten.

Laat via jouw portfolio zien hoe je anderen hebt geholpen

Jouw bezoekers willen dolgraag zien wat je allemaal al gedaan hebt voor anderen. Op die manier kunnen ze zien of dit iets is wat ze zelf ook willen

Show jouw expertise via je blog

De mensen die mijn blog vaker lezen weten dat ik een grote voorstander ben van bloggen. Op een blog kan je uitstekend laten zien hoeveel kennis jij in huis hebt.

Je kunt bijvoorbeeld gaan schrijven over de problemen van je doelgroep. En vervolgens beschrijf je bijvoorbeeld hoe je dat probleem oplost voor je klanten.

Daarnaast is Blogger ook ontzettend goed voor je vindbaarheid in de zoekmachines.